Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Wroński Krzysztof

Dekalog Google Display Network – jak optymalizować kampanie w sieci reklamowej?

Odnoszę wrażenie, że kampania w sieci reklamowej Google jest traktowana przez marketerów jak syn marnotrawny, jak narzędzie do przepalania budżetu. Wystarczy jednak, że poświęcisz jej przynajmniej tyle czasu i uwagi co kampanii w sieci wyszukiwania, a zobaczysz znaczną poprawę wyników.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie metody kierowania są najskuteczniejsze.
  • Jak ograniczać grupę docelową.
  • Jak tworzyć ciekawe listy remarketingowe.
  • Czy reklamy na Gmailu są skuteczne.
  • Jakich wykluczeń używać.
  • Jak tworzyć reklamy graficzne za darmo.

 

#1. Używaj różnych metod kierowania

Jest jakiś jasnowidz na sali? Nie? Tak myślałem. Dlatego warto, zwłaszcza na początku, używać różnych metod kierowania w sieci reklamowej. Ponadto warto tworzyć dla każdej z tych metod oddzielną grupę reklam, żeby lepiej dopasować przekaz reklamy i kreację graficzną. Do dyspozycji mamy następujące metody:

  • Na słowa kluczowe – AdWords samo wybierze, na których stronach wyświetlić reklamę. Żeby pomóc systemowi nakierować go na właściwe tory, powinniśmy użyć synonimów, np. kosmetyki, kosmetyki dla pań, k...

    Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

    Pozostało jeszcze 91% treści

  • WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?