Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Wroński Krzysztof

Dekalog Google Display Network – jak optymalizować kampanie w sieci reklamowej?

Odnoszę wrażenie, że kampania w sieci reklamowej Google jest traktowana przez marketerów jak syn marnotrawny, jak narzędzie do przepalania budżetu. Wystarczy jednak, że poświęcisz jej przynajmniej tyle czasu i uwagi co kampanii w sieci wyszukiwania, a zobaczysz znaczną poprawę wyników.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie metody kierowania są najskuteczniejsze.
  • Jak ograniczać grupę docelową.
  • Jak tworzyć ciekawe listy remarketingowe.
  • Czy reklamy na Gmailu są skuteczne.
  • Jakich wykluczeń używać.
  • Jak tworzyć reklamy graficzne za darmo.

 

#1. Używaj różnych metod kierowania

Jest jakiś jasnowidz na sali? Nie? Tak myślałem. Dlatego warto, zwłaszcza na początku, używać różnych metod kierowania w sieci reklamowej. Ponadto warto tworzyć dla każdej z tych metod oddzielną grupę reklam, żeby lepiej dopasować przekaz reklamy i kreację graficzną. Do dyspozycji mamy następujące metody:

  • Na słowa kluczowe – AdWords samo wybierze, na których stronach wyświetlić reklamę. Żeby pomóc systemowi nakierować go na właściwe tory, powinniśmy użyć synonimów, np. kosmetyki, kosmetyki dla pań, k...

    Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

    Pozostało jeszcze 91% treści

  • WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?

Podstawowy

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do zało...
Podstawowy

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafi...
Podstawowy

WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?

Internetowi odbiorcy nigdy nie lubili czytać i trudno ich za to winić. Ekrany szybciej męczą oczy, a sama lektura trwa dłużej niż w przypadku papieru. Stąd internet się ogląda, a teksty w ni...