Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Podgórski Daniel

Dlaczego moja strona www nie sprzedaje? 9 wskazówek, jak optymalizować witryny pod kątem zakupowym i leadowym

Jakie cele związane z konwersją możesz sobie wyznaczyć. Jak prosta optymalizacja treści nagłówków może podnieść konwersję o 776%. Czego unikać podczas tworzenia formularzy.

Twoja strona internetowa działa dla Ciebie 24/7, pod warunkiem że jest odpowiednio zoptymalizowana. Jednak dostosowanie jej tak, aby generowała sprzedaż oraz leady, to niełatwe zadanie. Blisko 63% marketingowców przyznaje, że pozyskiwanie leadów to jedno z ich najtrudniejszych wyzwań. Badanie przeprowadzone przez Baymard Institute wykazało, że 69% kupujących porzuca koszyki. Przekłada się to na straty w potencjalnych zyskach, które sięgają nawet 260 mld dolarów na rynku amerykańskim oraz europejskim.

Istnieje jednak wiele sprawdzonych metod (popartych praktyką i konkretnymi danymi), które pomogą Ci ulepszyć funkcjonowanie swojej strony firmowej lub sklepu internetowego. Na początek warto jednak zacząć od pewnej kwestii:

Osobiste opinie nie mają tak dużego znaczenia

Każdy ma swoje zdanie na określony temat. Wielu jednak uważa, że inni ludzie postępują (lub powinni postępować) tak samo jak oni. „Przecież n...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 93% treści