Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Lisowski Szymon

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Z artykułu dowiesz się

– Jak działają algorytmy sortujące treści na Facebooku?

– Dlaczego kluczowe jest zrozumienie preferencji i zachowań grupy docelowej?

– Jakie formaty warto wykorzystać w swojej komunikacji?

– Jakie narzędzia będą przydatne w działaniach w mediach społecznościowych?

– Jakie są obecne trendy w komunikacji na Facebooku?

 

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do założenia komercyjnej strony dla swojej działalności, zwłaszcza że do pewnego momentu wydawać by się mogło, że „to nic nie kosztuje”. Z czasem okazało się jednak, że zasięgi organiczne (bezpłatne) regularnie spadają i obecnie wynoszą od kilku do kilkunastu procent ogólnej liczby fan...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 94% treści

  • Checklista skutecznej strony WWW – 15 elementów do weryfikacji i optymalizacji serwisu internetowego

  • RODO – co tak naprawdę oznacza dla przedsiębiorców? (cz. 2)

Podstawowy

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do zało...
Podstawowy

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafi...
Podstawowy

WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?

Internetowi odbiorcy nigdy nie lubili czytać i trudno ich za to winić. Ekrany szybciej męczą oczy, a sama lektura trwa dłużej niż w przypadku papieru. Stąd internet się ogląda, a teksty w ni...