Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Georgiew Franciszek

Jak planować kampanie na Facebooku w oparciu o zainteresowania?

Najbardziej ogólną i klasyczną kategorią reklamową na Facebooku są zainteresowania. Ponieważ jest to najczęściej używana opcja targetowania, warto wiedzieć, jak w ogóle ludzie są naznaczani jako „zainteresowani” danym tematem.

Najbardziej ogólną i klasyczną kategorią reklamową na Facebooku są zainteresowania. Ponieważ jest to najczęściej używana opcja targetowania, warto wiedzieć, jak w ogóle ludzie są naznaczani jako „zainteresowani” danym tematem.

Dzieje się to przede wszystkim poprzez polubienie odpowiednich fanpage’y i treści. Warto wiedzieć, że Facebook rozpoznaje coraz skuteczniej to, co przedstawiają obrazy, które umieszczamy i oglądamy. Zainteresowania rozpoznawane są także na podstawie kliknięć w linki oraz tego, co robimy, poruszając się po stronach internetowych, na których umieszczony jest piksel Facebooka. Prawdopodobnie nawet bez piksela przekazujemy dane na temat naszych zainteresowań (i omawianych zaraz zachowań) tak długo, jak długo stronę WWW oglądamy wewnątrz aplikacji Facebooka po przejściu w link.

Niektórzy twierdzą, że Facebook – wzorem Gmaila – „czyta” nasze wiadomości i przypisuje n...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 91% treści

Podstawowy

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do zało...
Podstawowy

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafi...