Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Ogórkiewicz Marta

Messenger marketing – przyszły następca e-mail marketingu

Czym jest Messenger marketing i co wpływa na jego dynamiczny wzrost?

E-mail, pomimo tego, że stanowi podstawowy kanał komunikacji marki z odbiorcą, jest bardzo podatny na spam. Nawet po wejściu w życie RODO użytkownicy mają ograniczoną możliwość kontrolowania, kto może wysyłać im wiadomości. Prowadzi to do przeładowania skrzynek odbiorczych i zwyczajnego zmęczenia tą formą kontaktu. Inaczej działają komunikatory, w których użytkownicy przejmują kontrolę i włączają lub wyłączają się na kontakt z markami, prowadząc z nimi rozmowę dokładnie tak, jak rozmawiają ze swoimi przyjaciółmi – naturalnie, autentycznie i co najważniejsze – w dowolnym momencie. 

Czym jest Messenger marketing i dlaczego powinieneś zwrócić na niego uwagę

Messenger marketing to marketing w aplikacjach do komunikacji, który pomaga budować segmenty odbiorców, zdobywać nowe leady, ocieplać je, przesyłając spersonalizowaną treść użytkownikom lub odpowiadając na ich pytania, i konw...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 93% treści