Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Maciorowski Artur

Wirtualna odsłona Orłosia

To już koniec tradycyjnej telewizji czy przygody Macieja Orłosia z telewizją?

Najprawdopodobniej jeszcze nie koniec – ani jednego, ani drugiego...

… ale teraz jest przystanek internet w Pana karierze?

Telewizja traci zasięgi, ale tak jak kasety VHS nie zmieniły naszych przyzwyczajeń i wizyt w kinie, tak wierzę, że internet i telewizja mogą współistnieć. Nawet we względnej symbiozie, czego najlepszym przykładem są projekty typu VOD.

Czym się zatem różni widz offline od tego online?

Telewizja ma tę zaletę wobec wszechwiedzącego internetu, że to ktoś dla nas robi selekcję, układa program, co więcej – prezentują to osoby, które lubimy. Do tego dochodzi czynnik socjalizujący – wspólne, rodzinne oglądanie telewizji emitującej filmy czy mecze piłkarskie to zupełnie co innego niż skupiony wzrok odbiorcy na ekranie smartfona. Ostat...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 91% treści

Podstawowy

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do zało...
Podstawowy

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafi...