Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Jabłoński Artur

WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?

Internetowi odbiorcy nigdy nie lubili czytać i trudno ich za to winić. Ekrany szybciej męczą oczy, a sama lektura trwa dłużej niż w przypadku papieru. Stąd internet się ogląda, a teksty w nim – skanuje. Co z tego wynika? Jakich zasad stylistycznych się trzymać? Jak pisać, aby chciano nas czytać i aby wyszukiwarki polubiły właśnie nasze treści? Zapraszam do lektury!

Pisząc tekst, który ukaże się drukiem, kontrolujemy czytelnika. Wiemy, z czym i w jakim porządku zapozna się w trakcie lektury. Dzięki temu możemy konsekwentnie rozwijać swoją myśl, prezentować i rozważać kolejne argumenty, wprowadzać dodatkowe, urozmaicające wątki. Tworząc treści na potrzeby internetu, nie mamy podobnego komfortu.

Teksty w sieci czytamy inaczej niż te na papierze. Jakob Nielsen, autor słynnych badań na ten temat, powiedziałby nawet, że nie czytamy ich wcale. Przebiegamy wzrokiem po stronie, spoglądamy na wybrane fragmenty, po czym błys...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 94% treści

  • Dekalog Google Display Network – jak optymalizować kampanie w sieci reklamowej?

  • Co monitorować, jak wyciągać dane i optymalizować w ramach działań SEO?

Podstawowy

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do zało...
Podstawowy

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafi...