Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Pawelec Magdalena

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafiki, stawiać na interaktywność, a nie sprzedawać w ogóle. Dlaczego? W całej tej gonitwie za oryginalnością zapomniana się bowiem o podstawowych zasadach projektowania. A tymczasem to właśnie najprostsze rozwiązania i elementy okazują się najskuteczniejsze.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak konstruować poprawne opisy na stronie internetowej?
  • Jak tworzyć skuteczne CTA?
  • Na co zwrócić uwagę podczas projektowania graficznego strony?
  • Jakie informacje warto komunikować na stronie sprzedażowej?
  • Jak planować prace przy projektowaniu serwisu?

 

Zachowaj spójność wizualną

Często w mediach słyszy się o spójnej komunikacji marki – mówieniu ...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 92% treści

  • Co monitorować, jak wyciągać dane i optymalizować w ramach działań SEO?

  • Jak wspomóc pozycjonowanie sklepu internetowego? Porady dla początkujących

Podstawowy

Hackowanie i optymalizacja działań organicznych na Facebooku

Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie stał się jednocześnie olbrzymim hubem informacyjnym. Jego popularność zachęciła przedstawicieli niemalże każdej branży do zało...
Podstawowy

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafi...