Dołącz do nas

Online Marketing

Autor Pawelec Magdalena

Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków

Stronie sprzedażowej przyświeca jeden cel: konwersja. Można osiągnąć to tylko przez przyciągnięcie uwagi użytkownika. Można jednak prześcigać się w projektach, tworzyć abstrakcyjne grafiki, stawiać na interaktywność, a nie sprzedawać w ogóle. Dlaczego? W całej tej gonitwie za oryginalnością zapomniana się bowiem o podstawowych zasadach projektowania. A tymczasem to właśnie najprostsze rozwiązania i elementy okazują się najskuteczniejsze.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak konstruować poprawne opisy na stronie internetowej?
  • Jak tworzyć skuteczne CTA?
  • Na co zwrócić uwagę podczas projektowania graficznego strony?
  • Jakie informacje warto komunikować na stronie sprzedażowej?
  • Jak planować prace przy projektowaniu serwisu?

 

Zachowaj spójność wizualną

Często w mediach słyszy się o spójnej komunikacji marki – mówieniu ...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 92% treści

  • Co monitorować, jak wyciągać dane i optymalizować w ramach działań SEO?

  • Jak wspomóc pozycjonowanie sklepu internetowego? Porady dla początkujących